lördag 19 november 2011

Idag har det

varit fint väder och solen gett oss det ljus vi behöver.
Gubben lastade bussen full med skräp på förmiddan och åkte till tippen med det.
Jag tvättade en maskin med tvätt och hängde upp och sen hände det visst inte så mycket mer för mig.
Satte mig ute i solen med en kopp te och stickade på en disktrasa. :-) Måste ju ta tillvara solljuset.
Vi hämtade kompisen till Älva och åkte en liten handlingsrunda för att bl.a inköpa brädor som de ska ha nere i lagården.
Väl hemma har vi bara tagit det lugnt och ätit tacos till middag.
Måste bara visa 2 fina saker som Älva har gjort:
En dörrkrans(som tyvärr inte kan hänga på vår dörr pga
2 stora hundar som hoppar på dörren)
och en julkulle
Ska fortsätta att göra så lite som möjligt ikväll för imorgon jobbar jag mellan 12 och 21.
HA EN FORTSATT SKÖN LÖRDAGKVÄLL!!!

1 kommentar:

  1. Väldigt fin krans Älva gjort! En julkulle vet jag inte riktigt vad det är. Men den ser bra ut den oxå!
    Jag har också tagit det lugnt i dag, stickat lite, läst lite och stekt mina strömmingar!

    SvaraRadera