söndag 20 november 2011

Fick lite sovmorgon

imorse, men jag har lika gärna kunnat stiga upp 7.30 och åka iväg och städa vårt städställe då. Men latheten tog över så jag gick bara på toa och sen till sängen igen och sov vidare.
Jag fick göra det även för hundarna konstigt nog för annars brukar de bli väldigt ivriga när de märker att man är vaken och vilja ut.
Nu blir det gubben som får fixa den städningen istället, men jag har startat 1 maskin tvätt som jag ev. kommer hinna hänga och sen har jag mina funderingar på kaninburarna.
Men ska jag hinna det så ska jag inte sitta kvar här framför datorn.
11.30 senast ska jag ha satt mig i bilen för att åka mot jobbet. Och där ska jag vara kvar till 21.
Jag är glad och trivs jättebra på mitt jobb, men ibland kan jag önska att jag jobbade mellan 7 och 16 varje dag. Ledig alla helger, stora som små. Det är önskedrömmar, jag vet för jag orkar inte söka nytt jobb och lära mig nya saker nu. Och jag vill ju inte mista mina trevliga arbetskamrater heller.
Bäst att äta upp frukosten nu och sen sätta lite fart.
HA EN SKÖN TREVLIG SÖNDAG!!!
HÅLL TUMMARNA FÖR ATT SOLEN VISAR SIG EN STUND I DAG OCKSÅ!!!

2 kommentarer:

  1. Jag tog också en lat-morgon. Det behövs ibland. Önskar dig en trevlig söndag dag och kväll. Kram =o)

    SvaraRadera
  2. Jag som skulle vilja ha lite så där oregelbundna arbetstider som du, kanske vi skulle byta?

    SvaraRadera