lördag 5 november 2011

Alla helgons dag är

snart slut och jag ska strax gå och lägga mig för att sova.
Efter att gubben och tomten var klara ute så kom gubben in och fixade mat. :-)
Disken fixade jag medan de hittade på något mer litet att göra.
Plockade fram gravlyktorna och åkte till kyrkogården och gjorde i ordning 2 gravar och satte lyktor på dem + på 2 till. Gick också till minneslunden och tände ljus.
Efter besöket på kyrkogården så åkte tomten hem och vi andra åkte hem till oss.
Här hemma har vi slappat och slöat. Gubben och Älva framför TV:n där uppe och jag vid köksbordet tillsammans med TV, dator och handarbete.
Gårdagens jobb på HelloKitty
Kvällens arbete med HelloKitty
Nu har jag bara 1 litet problem och det är att det rosa garnet är slut och jag måste köpa mer.
Men det är väl en bagatell i min värld just nu.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

3 kommentarer:

  1. En bagatell men ändock irriterande när man är på gång.... Jag stickad ett par restgarnsstrumpor åt mig själv och jag har massor av garn kvar..... Så var det inte tänkt!

    SvaraRadera
  2. Din HelloKitty blir så fin!
    Hoppas allt är bra annars.
    Kram

    SvaraRadera