söndag 30 oktober 2011

Vintertid/vanlig tid

har vi övergått i nu. Den tiden som bara fanns när jag var liten.
Visste att vi skulle ställa tillbaka klockan 1 timme inatt när jag la mig, men ändå tänkte jag fel när jag vaknade vid 8 och trodde klockan var 9 när den bara var 7.
Slog på mobiltelefonen och ringde Fröken Ur som talade om för mig att det var vanlig tid och att klockan var 7.25.
När jag då ändå var vaken och ensam uppe så tog jag mod till mig och åkte och städade vårt städställe så det skulle vara gjort(och gubbens skulle slippa;-)).
Om gårdagen var solig och fin så är denna dag mulen och grå.
Nu när det mesta måstet är gjort för dagen så vet jag vad som skulle behöva göras, men som kan vänta till en annan dag. ;-)
HA EN SKÖN SÖNDAG!!!
KOM IHÅG ATT DET ÄR VINTERTID/VANLIG TID FRÅN OCH MED NU OCH NÅGRA MÅNADER FRAMÅT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar