fredag 14 oktober 2011

Torsdagseftermiddagen/kvällen

försvann i ett flygande fläng på jobbet.
Dagen idag började 5.15 med uppstigning och dusch för mig(undrade först varför klockan ringde så tidigt för jag skulle ju inte upp:-)).
Väckte Älva och hon kom iväg med skolbussen som vanligt och jag gick in och gjorde det sista innan jag for iväg till jobbet.
Jobbade mellan 8 och 12.
Hem och skulle göra en massa, men fick en trevlig pratstund med gubbens brorson M(sambo med G och pappa till E).
Gubben kom hem och Älva kom hem och vi slöade en stund innan vi åkte ner till vår hemkommun och käka.
In i affären sen och handla lite mjölk och fil, hem igen och fortsatte slöa.
Älva framför datorn med ett spel, jag framför datorn med att läsa bloggar + en ny blogg jag hittat. Gubben framför TV:n på övervåningen. Han känner sig sjuk och det ska han väl vara också eftersom han har feber i kroppen.
Det var frost imorse och resten av dagen har varit solig, men ingen värme. Ledsamt, men sant eftersom hösten är här.
Förresten så dammsög gubben(innan han visste att han hade feber) och jag vek lite rentvätt och portionerade ut den på sina rätta ställen innan Älva kom hem. ;-)
Nu känner jag för att stänga ner här och gå och lägga mig och när de andra lägger sig det tänker jag inte bry mig så mycket om. :-)
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
HA EN TREVLIG LÖRDAG!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar