söndag 16 oktober 2011

Söndagmorgon, solen

skiner och frukost är avklarad.
Jag har kört igång dagens första tvätt i maskinen och gubben har åkt iväg och städa vårt städställe.
Nu ska tvätten hängas och sen ska det försöka plockas och städas här hemma.
Men just idag känner jag för att ta fram handarbetet och brodera, brodera och brodera.
Men om jag är riktigt duktig idag kan jag ju belöna mig med det. ;-)
HA EN FORTSATT SKÖN SÖNDAG!!!

P.S. Igårkväll åkte det förbi 2 ambulanser med blåljus och då går ju tankarna direkt till vad som hänt eftersom vi känner de flesta här runt omkring. Vi får kanske svaret idag... D.S.

2 kommentarer:

  1. Här ska det åxå tvättas.... snart... Har inte kommit i kläderna än *ler*
    Huvva va otäckt med ambulanserna

    SvaraRadera
  2. Hann också köra en maskin innan sonen ringde och ville komma på mat! Sen kom en av döttrarna också så då blev det inte så mycket annat!

    SvaraRadera