lördag 29 oktober 2011

Så var det

lördag igen.
Fredagen försvann med läkarbesök på förmiddan och sen med egentligen ingenting resten av dan.
Så det kan gå ibland. ;-)
Och maten den var god för det var tacos som stod på bordet.
Idag blev det visst sovmorgon för jag vaknade inte på riktigt förrän 9.30.
Varit ner till byn en sväng och när jag kom hem så städade jag kaninburarna och kelade med dem också. Älva och jag hjälptes åt att klippa klorna på de vuxna kaninerna.
Gubben är nere vid lagårn och håller på, ska visst gjuta någon kant vid det som ska bli dörringång.
Solen skiner och det var faktiskt riktigt skönt ute.
Jag har en massa rentvätt som ligger och vill bli vikt och jag har mina funderingar att ta itu med det, men det är ju så tråkigt.
Det är mycket roligare att handarbeta och sitta vid datorn.
Men det är klart när det tråkiga är gjort så är det ju mycket roligare att göra det andra, eller hur?
HA EN RIKTIGT FORTSATT SKÖN LÖRDAG!!!

2 kommentarer: