tisdag 11 oktober 2011

Så har vi kommit

till kvällen även denna dag.
Småplockat har jag gjort lite här och där.
Tvättat har det också blivit gjort.
Solen har lyst och värmt idag.
Här är 1 av 4 söta, små kaninungar vi har. :-) 14 dagar gammal och hoppar och skuttar hos mamma sin och börjat gnaga på morot. :-)

Njutit av solen gjorde jag på eftermiddagen på altanen tillsammans med broderiet och en mugg te.

När gubben kom hem åkte vi iväg på en liten inköpstur dit vi brukar. Älva gjorde lite fynd bland filmer, spel och musik. :-)

Väl hemma blev det lite mat, gubben iväg och hjälpte sin äldste bror med nån bil, jag hängde tvätt och pratat med farsan på msn.

Nu är det sänggång och klockan tänker ringa 5.15 imorgonbitti också. Jag jobbar mellan 8 och 12.

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!





6 kommentarer:

  1. Här har också varit fint väder i dag! Men nu är det kallt.-3
    God natt!

    SvaraRadera
  2. Men jag dör, hur söt får man va?! :)

    SvaraRadera
  3. Sicken gosig liten kanin!!! =o)

    SvaraRadera
  4. Ohh så söt man kan vara !! Har aldrig sett en sån "ny" Kaninbebbe innan! Gillar ditt broderi oxå! En handduk lr ? =)

    SvaraRadera