måndag 17 oktober 2011

Måndagen har kommit

och gått.
Fick en liten ofrivillig sovmorgon för stackars Älva vaknade och var alldeles yr i skallen så vi la oss och sov en stund till.
När hon piggat på sig så gick vi ner och tittade på film på TV:n och under tiden fick jag undan våra rena lakan och handdukar. Strök också örngotten.
Sen var det bara för mig att göra mig i ordning för jobbet. Jobbade mellan 15 och 20.
En av våra novemberkaktusar som blommar efter en säsong ute
Förresten så färgade jag mitt hår igår med hjälp av Älva och det blev väldigt rött och snyggt.
Det känns att nu är det höst ute för temperaturen blir inte så hög på dagarna. Idag har det varit uppehåll och solen har tittat fram lite grann.
Nu är det dags för sängen igen.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
HA EN TREVLIG TISDAG IMORGON!!!

1 kommentar:

  1. Fin blomma du har! Jag har beställt klippning och färg hos frissan i morgon, vet att det blir dyrt men vill bli lite ompysslad!
    God natt!

    SvaraRadera