onsdag 12 oktober 2011

Jaha, då har

vi lagt ytterligare en dag till handlingarna.
Klockan ringde tidigt imorse och jag hoppade ur sängen och in i duschen.
Jobbat mellan 8 och 12 och åkte hem och satte mig i solen och broderade tills Älva kom hem och sen var det tyvärr alldeles för kallt att sitta ute. Fick ett snabb besök av min svägerska S som ville ha lite kaffe medan hon väntade på att min brorsdotter skulle bli klar på det hon var på.
Gubben kom hem och gick nästan direkt ut för att hjälpa sin äldre bror med någonting. Under tiden han var ute kom min arbetskamrat K med dotter för att låna vår buss.
När de åkt fixade jag mat och gubben fick ännu en gång gå ut och hjälpa sin broder.
Efter maten diskade jag upp, startade diskmaskinen och gubben gick ut till kojan en stund.
Nu är det dags att stänga av allt och stänga igen ögonen för en god natts sömn.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

2 kommentarer: