torsdag 27 oktober 2011

Idag har jag

jobbat mitt sista arbetspass på över 1 vecka. :-)
Jag har semester nästa vecka då Älva har höstlov. :-) Vad vi ska hitta på vet vi inte, men jag tror nog att det blir mycket datorspel för henne. ;-)
Amarylisens 2:a blomning, nu i krukan
Den 1:a knoppen råkade ju gå av när Älva skulle slå en fluga, men den blommande i glaset som vi ställde den i. :-)
Hade tur idag och gjorde våra räkningar på internet på eftermiddan för jag har läst på facebook att det finns folk som har haft problem med banken.
När gubben kom hem och jag var klar med räkningarna så åkte vi och kollade i en ny affär som öppnat i grannkommunen. En affär med mycket grejer och ganska billiga grejer. Det roliga med denna affärskedja är att den öppnade i Norrland och fanns bara där i flera år, men har nu sökt sig neråt landet.
Och vi skulle ju bara kolla! Men vi kom hem med grejer för ca 800 kronor. Det var 2 lådor att ha under sängen, tofflor, strumpor, vantar åt Älva, 1 stor grillkryddeburk, 1 stor burk med strössel, 1 ny sopborste + det var visst något mer. ;-)
Efter detta besök blev det ett besök på den där snabbmatsstället med stort M.
Nu är det kväller och dags att släcka ner och försöka sova igen.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
HA EN SKÖN FREDAG!!!

2 kommentarer:

  1. Ha ha ha Vi skulle bara ha några billiga böcker och kom ut 800 spänn fattigare. Men många bra att ha saker ;)

    SvaraRadera
  2. Amaryllisen är så vacker! Det är farligt att gå in på affärer som många olika saker!

    SvaraRadera