söndag 9 oktober 2011

Hoppsan sa och så

var det söndagkväll redan.
Jag har jobbat i dagarna 2, igår mellan 12 och 20 och idag 7 till 16.
Igårkväll när jag kom hem så blev det lite filmtittning innan jag la mig i den sköna sängen och sov gott iallafall till klockan 2 inatt då jag vaknade och frös. Hämtade ett täcke och somnade om, sov tyvärr inte allt för skönt(har sovit illa i flera dagar nu och hoppas att det vänder snart. Det är visst fullmåne också)
Framför TV:n igår blev det lite broderat på HelloKitty. Idag efter jobbet fick jag köpa hem pizza till Älva och gubben för de var sugna på det.
Gubben hade varit duktig och dammsugit här hemma.
Jag hade tänkt mig en liten lugn stund, men det kunde jag glömma. ;-)
Älva ville duscha hundar och det gjorde hon också så nu har vi 3 rena, fina hundar(så länge det varar).
2 maskiner tvätt har jag hunnit med också och upphängda har de också blivit. Tagit reda på ren, torr tvätt också och lagt den där den hör hemma.
Blev några mer stygn på HelloKitty ikväll och nu är det dags för sängen igen och min klocka ringer 5.15 imorgonbitti.


Igår var det skapligt väder hela dan och imorse var det inte roligt att gå till bilen för det var -1,5 grad när jag vaknade. OCH det betyder ju frost på bilrutan att skrapa.
Vädret har varit fint idag och nu ikväll har det börjat regna. :-(
Jaja, nu är det riktig HÖST.
Sängen var det...
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
DRÖM SÖTA DRÖMMAR!!!

2 kommentarer:

  1. Fin liten Hello Kitty! Här i Skövde har jag missat skrapet på rutorna, än så längen! *hehe* Ja, fullmåne ja, det sägs ju att man sover sämre när det är fullmåne. Jag är nog inte så påverkad men ibland känner jag allt av den. Hoppas du får sova gott i natt. =o)

    SvaraRadera
  2. Dina Hello Kitty är jättesöta!
    Jag sover också dåligt när det är fullmåne, oroligt liksom.
    Sen ett par år tillbaka har jag bilen i garage så jag slipper skrapa rutor på mornarna, är så glad för det!
    Sov så gott på dig!

    SvaraRadera