lördag 1 oktober 2011

Hoppsan och nu

har det visst blivit lördag. :-)
Motionerade dammsugaren och torkade lite golv medan gubben dammsög klart på övervåningen.
Sen åkte han och hämtade en tomte och passade på att köpa hem lite mat att äta(pizza).
Efter maten har det inte hänt sådär jättemycket.
Ungdomarna och gubben har suttit framför TV:n däruppe och skrattat och jag har suttit vid köksbordet och kollat både på TV och dator.
Har läst på flera bloggar att folk har många arbeten på gång och jag vill ju inte vara sämre så jag har börjat på en HelloKitty till.
Okej, jag har flera handarbeten på gång, men jag kände för en HelloKitty och så får det bli. Det andra finns ju kvar till sen. ;-)En helt underbar sista september har det varit och jag hoppas att solen tänker skina på oss i helgen också.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
HA EN RIKTIGT SKÖN LÖRDAG!!!

1 kommentar:

  1. klart man kan ha flera arbeten på gång, jag tycker det är kreativt...

    SvaraRadera