fredag 7 oktober 2011

Det var ingen

större fara för vår bruna labbe. Veterinären gav honom ett rus så han somnade och kände på honom. Tillsammans bestämde vi oss för att ge honom medicin i 8 dagar. Han mådde inte så bra i onsdags efter det korta ruset, men nu är det full fart på honom. :-)
Haft 3 dagar som varit lite jobbiga och ingenting som jag vill skriva om mer än det är därför det varit tyst här.
Lite broderat har jag iallafall fått gjort på min HelloKitty. Detta fick jag gjort på torsdagen.
Och detta hann jag med idag. Detta är den 3:dje HelloKitty-figuren som jag håller på med och jag gillar faktiskt figuren riktigt mycket.

Nu är det dags för mig att leta reda på sängen och sova gott. Imorgon är det arbetsdag för mig, men jag får sovmorgon eftersom jag börjar 12 och slutar 20.

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

HA EN RIKTIGT SKÖN LÖRDAG!!!



2 kommentarer:

  1. Vad skönt att det inte var så farligt med labben. Nu är lördan snart slut, så ha en bra kväll!

    SvaraRadera