torsdag 1 september 2011

Tidigt idag också

och idag har jag mer än gärna stannat kvar i sängen för så trött var jag när klockan ringde.
När jag tittade ut genom sovrumsfönstret såg jag en älg ute på en åker en bit bort, lite senare när jag tittade ut kunde jag inte se mycket för sån dimma var det.
Nu skiner solen och dimman har lättat så jag kan se utsikten igen.
Gubben har börjat jobba igen och det känns konstigt att vara ensam hemma igen. Älva är i skolan och grabben sover.
Jag har startat en tvättmaskin och tänkte göra lite mer nytta när jag nu är uppe och vaken.
Har plockat fram lite grejer för att baka bullar så det är väl bäst att jag sätter igång.
Och nu när jag har skrivit det här är det väl bäst att jag gör det också utifall nån får för sig att komma på fika framåt eftermiddan. ;-)
HA EN SKÖN TORSDAG!!!

1 kommentar:

  1. Jag skulle gärna komma och fika. Men jag antar att det inte är nästgårds?
    Ha en bra dag du också!

    SvaraRadera