onsdag 28 september 2011

Snart har jag

jobbat klart denna natt och får åka hem och sova.
Och jag lovar er att det ska bli skönt. :-)
Igår medan jag väntade på besöket och att Älva skulle komma hem satt jag ute i solen och broderade. Så här långt kom jag då på den dansande kon.
Och nu inatt har jag fortsatt

och kommit så här långt.

Har försökt sy en färg i taget, men jag tror jag är lite seg i skallen för jag har missat på en del ställen upptäckte jag. Det är ju ingen katastrof för det är ju bara att sy stygnen efteråt.

Nu ska jag göra sista rycket innan hemgång.

HA EN UNDERBAR ONSDAG!!!

OCH JAG HOPPAS SOLEN SKINER PÅ OSS ALLA!!!



1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag hoppas du inte blev sur på mig för min kommentar i går. I bland tänker man inte innan man skriver!
    Ha en bra dag! Ingen sol här idag.
    Men jag ska gå och väva så det blir bra.
    Kram från Mona

    SvaraRadera