tisdag 20 september 2011

Och helt plötsligt

fungerade det som inte fungerade igår. Ännu mera suck...
Jag skrev ett inlägg igårkväll och det gick inte att publicera, men jag hade det sparat iallafall. Nu när jag upptäckte att det fungerade att publicera så är inlägget borta. Ännu mera suck...
Söndagen försvann i flygande fläng och om jag kommer ihåg rätt så var det skapligt väder.
Gårdagen började med regn, regn och regn och slutade med solsken och ganska varmt för att vara september.
Jag har varit hemma från jobbet lördag, söndag, måndag och även idag. Förkyld och feber i kroppen. Inte så mycket, men tillräckligt. Jag har faktiskt jobbat med 38-39 graders feber bara för att vi hade ont om vikarier, men nu tycker jag att jag är för gammal för att göra såna saker.
Gubben och Älva är på jobb och skola och jag gör så lite som möjligt och håller mig så lugn jag kan.
Jag har en riktig hosta och det började med det och inte ont i halsen som jag har fått nu.
Men jag är snart frisk. ;-)
Lite broderat har jag gjort, men mest spelat spel på datorn.
Några stygn blev gjorda i söndags.

Och många fler blev det igår kväll.

Jag har tänkt att jag ska sitta med broderiet mer idag än vad jag har gjort så det blir klart. Jag(och även Älva) vill att jag ska brodera en till HelloKitty. :-)

HA EN SKÖN TISDAG!!!



3 kommentarer: