fredag 9 september 2011

Jobbardagen/kvällen är

över och jag har hållit på datorn en stund, men ska strax uppsöka sängen för klockan ringer 5.30 imorgonbitti.
Det har varit riktigt varmt och skönt idag, men helt plötsligt från ingenting tyckte jag att jag hörde åskan på jobbet.
Ösregnade gjorde det och när jag gick ut så hörde jag att det faktiskt åskade.
Gubben och Älva var till den stora staden där vi brukar handla för att köpa annat än mat och hade inte en tanke på att det skulle bli åska så åskan tog vårt modem.
Som tur var så hade vi ett annat här hemma så vi kommer ut på internet ändå.
Nej, nu ska jag försöka slita mig härifrån och gå till min sköna säng och sova lite.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
HA EN UNDERBAR LÖRDAG IMORGON!!!

2 kommentarer:

  1. Nej, vilken otur ni har. Det var väl inte längesedan ni råkade ut för att åskan tog modemet förra gången.

    SvaraRadera
  2. Här är jätteskönt väder i dag.
    Du har en Award att hämta hos mig! Kram

    SvaraRadera