fredag 2 september 2011

Imorgon SKA

jag ha sovmorgon!!!
Det är jobbigt att klockan alltid ringer 5.30 oavsett om jag jobbar i veckorna eller inte, eller om jag börjar på eftermiddan.
Men så är det ju att ha skolbarn. ;-)
Nu är gubben på jobbet igen och gör sin andra dag och sen har han helg och nästa vecka börjar det på riktigt med 5 dagar varje vecka dag ut och dag in.
Idag blir det inget bullbak, men jag ska ta reda på tvätt och motionera dammsugaren hade jag tänkt för det behövs verkligen.
Men just nu skulle jag kunna lägga mig ner och bara sova, men somnar jag nu så lär ingenting bli gjort idag.
Tänkte också belöna mig med att jag får handarbeta när jag är klar med mina måsten.
HA EN SKÖN FREDAG!!!

1 kommentar:

  1. Då är vi två som ska motionera damsugaren idag. Ha en skön fredag du med.

    SvaraRadera