torsdag 25 augusti 2011

Onsdagen gick och

torsdagen kom. :-)
Tidig morgon igår, tidig morgon idag eftersom skolan har börjat och skolbuss ska passas.
Jag arbetade igår mellan 12 och 20. Först hade vi 3 timmars personalkonferens och sen var det riktigt arbete.
Medan jag var på jobbet så var gubben till rivstället och höll på i några timmar tills Älva kom hem igen.
Vädret var riktigt skapligt igår med sol och värme och några droppar regn på kvällskvisten. Visserligen var det en hemsk dimma igårmorse, men den slapp vi idag.
Det är varmt och just nu väntar vi på regnet känns det som för grått är det ute.
Denna morgon har börjat med väckning av Älva, inplockning av lite kläder som inte vill torka ute(kan det bero på vädret?), följt med till skolbuss, sorterat tvätt och fått igång 1 tvättmaskin, börjat elda.
Kvar på vad jag bör hinna med innan mitt jobb börjar 15 är: göra rent kaninbur, hänga tvätt och ev. få igång 1 maskin till, bestämma mig för var jag ska börja rensa i röran och göra det och inte sitta vid datorn för länge, duscha och komma ihåg och hämta min arbetskamrat K.
Gubben har varit en sväng till sin tandläkare och det kostade "bara" 600 kronor någonting, men när jag äntligen kommer att bli kallad kommer det att gå på mycket mer.
Nu ska jag avsluta det här och försöka ta mig i den obefintliga kragen och göra lite nytta!
TROR NI JAG LYCKAS???

1 kommentar:

  1. Jag tror du lyckas! Tack så mycket för Grattishälsningen! Tandläkare är dyrt.

    SvaraRadera