onsdag 3 augusti 2011

Onsdagen började

tidigt för mig och gubben.
Klockan 4.30 ringde klockan och vi klev upp ur våra sängar, trötta, men beslutna på att göra det vi bestämde igårkväll: Åka och städa vårt städställe.
Klockan 5 var vi där och röjde i ca 3 timmar. Vi är inte riktigt klara, men det är inte mycket kvar alls.
Igår eftermiddag hade vi fikabesök 2 gånger under loppet av 2 timmar.
Först kom tomte H med sin farsa och hälsa på.
Senare dök min brorsa, sambo och dotter upp och ville ha lite fika.
Det är alltid kul med oplanerade besök.
Gubben och T var en sväng till en stor grannstad i ett närliggande län för att inhandla olja till gubbens äldsta brorsa. De passade också på att åka till det där stället som heter som ett fordon, men det finns mer grejer till annat än till bilar numera.
En tur till ett snabbmatställe för att äta och få de där glasen. Just nu behöver vi inte äta där på länge för nu är det slut med glasen och vi missade tydligen bara 1 färg. Och den var tydligen först. Jaja, man kan inte få allt.
Fint väder var det hela dan och det var en ganska bra dag.
Några varv med broderade på delfinen och tyvärr upptäckte jag att jag gjort fel så jag fick fuska till det så jag hoppas inte att det kommer att märkas.
Det ser ut att bli en riktigt fin dag idag också.
HA EN SKÖN ONSDAG!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar