måndag 8 augusti 2011

Något nytt

handarbete har jag inte påbörjat och inte håller jag på med grötfatet heller.
Istället åkte vi till den stora staden där vi brukar storhandla för att handla lite grann.
Men innan vi kom ända fram fick vi stå i bilkö på stora vägen i ca 1 halvtimme för någon hade kört in i räcket på sidan av vägen.
Och innan vi åkte till affären så åkte vi till ett ställe där de säljer jättegod glass.
Sen blev det affären där vi handlade mjölk, fil och lite annat. Samtidigt handlade T hem en massa grejer till sig som han behövde. Han ska få en lite större och bättre spis imorgon och då vill han baka en massa. :-)
Älva köpte sig lite hårfärg så nu har hon färgat sitt hår i en röd ton.
Nu ska jag bara vänta på att diskmaskinen ska bli klar och sen ska jag sova gott i min säng.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
HA EN GLAD DAG IMORGON!!!

1 kommentar:

  1. Hoppas det inte blev några personskador vid olyckan.
    Jag upptäckte en fästing igår när jag skulle duscha, men som tur var kröp den ännu och hade inte satt sig fast. Men en o annan har vi nog plockat här i år.

    SvaraRadera