lördag 20 augusti 2011

Lördag, grått är

det.
Gubben var ut strax efter 9 imorse och kollade regnmätaren och tömde ut 18 mm. Så sammanlagt har det kommit 55 mm sen igår eftermiddag.
Vaknade på tok för tidigt och fick "tvinga" mig att ligga kvar och somna om. Vilket jag också gjorde till slut.
När jag vaknade igen så var det bara att kliva upp ur sängen och ta med sig smutstvätten och ladda tvättmaskinen. Den är klar nu så jag ska hänga den innan jag kliver upp i duschen.
Arbetar idag mellan 12 och 19.
Gubben har gått dit han håller på river för han och hans äldsta brorsa ska göra 1 ryck där.
Hänga tvätt och duscha var det...
HA EN BRA LÖRDAG!!!

2 kommentarer:

  1. Hoppas det slutat regna hos er.Här kom det också en massa regn och förvandlade uppfarten till lervälling :-S .

    SvaraRadera
  2. Här regnade det också igår och blåste som sjutton! Men idag är det sommar igen och jag njuter. Hoppas du också gör det.

    SvaraRadera