torsdag 11 augusti 2011

Ja, då har

denna dag gått.
Segt har det varit, men uppehåll har vi haft iallafall.
Det som jag skulle ha strukit häromdan när vi hade problem med strömmen har blivit strukna idag.
Tvättat 2 maskiner har jag gjort, tagit reda på ren, torr tvätt och lagt dem i respektive rum och ställe.
Gubben har tagit det ganska lugnt idag och bara pysslat med småsaker. Bl.a har han kollat upp felet med sidorutan på min bil och förhoppningsvis finns det reservdelar på verkstan för just det märket jag har så han kan skaffa ny. Och då skaffar han nog en till G:s bil också för det är nog samma fel på hennes.
Just ja, han bytte backspegel på bilen som grabben använder.
Och det gjorde han ju också: dammsög huset.
Lagade maten gjorde han visst också och diskade gjorde han också.
Han är bra go och duktig, min älskade gubbe! <3<3<3
En tur till affärn gjorde vi för att inhandla lite mjölk och yoghurt. Det blev visst varsin glass också. :-)
Väl hemma så satte vi oss på altanen och tittade på en film.
Tyvärr blev det lite kallt att sitta ute. Det märks att det börjar bli höst nu. :-(
Broderat fick jag iallafall gjort lite grann till slut. Liknar den en delfin?
Avslutningen på fenan måste göras om lite grann för den ser så avhuggen ut mot den andra delfinens fena.
Nu är det dags för sängen så jag säger:
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
HA EN UNDERBART, SKÖN FREDAG!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar