onsdag 10 augusti 2011

Idag har det bara

varit en slöardag.
Ingenting har blivit gjort av mig.
Okej, jag fixade maten och diskade efter mig.
Gubben har hjälpt G och M(hans brorson) med att sätta in en diskmaskin.
Sen har han rensat där han har gjort ett hål för en dörr.
Jag har tittat på mitt broderi både en och två gånger och inte tagit tag i det.
Älva har tittat på stickningen och både haft lust och inte så det blev inte mycket där heller.
Solen har tittat fram lite grann, men mest har det varit regn och åter regn.
Jag hoppas att vädret är bättre i morgon så vi får ork att göra något mer än att sitta vid köksbordet och våra datorer.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
DRÖM SOLIGA DRÖMMAR!!!
P.S. Jag har inte långt kvar innan jag börjar jobba igen, suck, känns det just nu. D.S.

1 kommentar:

  1. HAr snart jobbat i 2 veckor och de känns som det aldrig var nån semester....

    SvaraRadera