torsdag 25 augusti 2011

Helt nyttig blev

jag inte. :-(
Kaninburen blev rengjord, tvätten hängdes som var i tvättmaskin och sen fastnade jag framför datorn.
Gubben kom hem och gick och tvätta rivstället.
Sen efter 1 timme eller 2 kom han in och duschade och sen tog vi varsin matlåda och sen började han plocka och städa lite.
Grabben tog dammsugaren och började dammsuga när jag var klar för att åka till jobbet.
Jag kom ihåg att hämta min arbetskamrat K också. :-)
Nu är jag hemma och snart är det dags för sängen för klockan tänker visst ringa 5.15 imorgon. Arbetsdag mellan 7 och 11.30.
Har varit mest uppehåll idag med några regnstänk och ganska varmt, men halvfuktigt.

1 kommentar:

  1. Inte ska man vara för nyttig inte, kan aldrig vara bra ;-) (försöker jag intala mig själv åtminstone)
    Kram och trevlig helg!

    SvaraRadera