torsdag 4 augusti 2011

Dagarna går

på tok för fort så det känns som om jag inte hinner med.
Efter gubben och jag varit och städat så blev det en lugn förmiddag och vi åt till och med lunch eftersom Älva och T var vakna väldigt tidigt.
Eftermiddagen tillbringade vi på en sandstrand vid en insjö i närheten av en grannkommun.
Det var jättekul för både Älva, T och grabben var med(blev jätteglad när den sistnämde ville följa med oss) .
Med oss var också min brorsa, hans sambo och dotter.
Vi var kvar några timmar och både solade och badade. Solbränd blev jag. :-) Och även de andra fick lite färg.
Tyvärr så var det nog nästan i sista sekunden som vi kunde bada för vattnet var lite grönt och håller nog på att börja blomma.
Hemma så fixade vi till lite tacos och alla åt med god aptit, tyvärr hade vi bara en miss i det hela och det var att vi hade väldigt lite tacosås.
Sen skjutsade jag hem T för han behövde komma hem till sin Gumma(katt) och så hade han visst bestämt träff med nån på lunch idag.
Men han lär nog återkomma snart för han fick en dator/hårddisk med sig som han skulle fixa åt oss. Glömde en viktig del hos oss, men det får väl vi åka dit med eller han komma och hämta senare.
Dagen idag har också börjat tidigt, men inte lika tidigt som igår.
Det är även idag väldigt fint väder OCH varmt. 38,2 grader i solen just nu. Blåser lite gör det också.
Vad vi ska hitta på idag har jag ingen aning om mer än att vi måste städa kaninburen.
HA EN UNDERBAR, SKÖN TORSDAG ALLIHOPA!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar