onsdag 31 augusti 2011

Bilen gick

igenom besiktningen och är välkommen tillbaka nästa år. Gubben måste bara fixa några klamrar som ska sitta på några bromsrör. Han fixade klammern till avgasröret imorse(det är bara 1 år sedan de anmärkte på det). Medan han var borta så bar jag upp vår tvätt och sen gick jag och gjorde rent hos kaninerna. Under tiden jag gjorde rent fick de hoppa runt i hagen.

Sen tog jag ut min mormorsrute-virkning och satte mig bredvid dem så de fick hoppa länge i hagen. Solen sken och det var jätteskönt därute.

Nu har jag stoppat i mig lite mat och ska rusa in i duschen för det ska bli jobba av mellan 15 och 20.

Imorgon börjar som sagt allvaret för gubben, jobb, jobb och åter jobb igen.

Tur att han får vara ledig på helgerna. :-)

HA EN FORTSATT BRA DAG!!!




1 kommentar:

  1. Det är guld när bilen går igenom besiktningen. Guld är det också att sitta ute och handarbeta. Det kunde man äntligen göra idag. Kram Eva

    SvaraRadera