söndag 10 juli 2011

Söndan kom och

söndan gick.
Det har varit ganska bra väder hela dan. Mycket moln, men inte så kallt och inte för varmt. 2 kortare regnskurar kom, men de var så korta att vi knappt hann märka dem.
Lite tvättat fick jag och sen hände väl inte så mycket mer för mig för jag fastnade framför datorn och spel. :-)
Gubben var ute med grävaren och fixade lite till och tycker väl att det är skapligt, men han behöver visst ta bort något träd också.
Efter många om och men fick jag fram broderiet och fortsatte på mitt grötfat. Lyssnade på en ljudbok gjorde jag också en stund.
Nu är det dags för sängen och imorgon går jag in på min 2:a veckas semester och den sista i denna omgång.

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

DRÖM OM EN SKÖN DAG IMORGON OCKSÅ!!!

2 kommentarer:

  1. Grötfatet är väl en tavla eller duk som ska vara färdig till jul? Då passade det bra att du hittade den och blev lite sugen på att göra den klar.... den blir jättefin!
    Kram sytanten

    SvaraRadera
  2. Tack för hjälpen :) det var precis dem jag hade tänkt när jag skrev upp dem :)

    SvaraRadera