söndag 31 juli 2011

Söndagen började

lite grå och det såg ut att kunna bli jättedåligt väder, men sen kom solen och det blev varmt och skönt.
Trevligt besök fick vi också av G med E och sen kom tomten T med taxi.
Fikastund ute på altan, skönt.
Julduken tvättad och upphängd.
Ny maskin laddad med smutsiga kläder.
Gubben och T åkte och handla pizza och regnar gör det ute just nu.
Jag måste göra ett nytt vänskapsband till min vrist för den jag gjorde ifjol gick sönder medan vi fikade. G sa att när vänskapsbandet gick sönder att den man satt bredvid skulle vara ens vän till livets slut och det var gubben som satt bredvid mig. :-)
Måste bara leta fram boken med alla band innan jag kan börja. Men tur är ju att T är här och inte har nån egen dator för då kan han låna min och jag kan handarbeta utan att bli störd av datorn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar