söndag 10 juli 2011

Så var det söndag

igen.
Efter att Synålskassen blivit klar var jag ju tvungen att ha något annat att göra och då hittade jag min gröttallrik som jag började på för längesedan och nu var det riktigt kul att fortsätta med den.Det hände inte alltför mycket igår, men på eftermiddan gjorde vi oss i ordning och åkte iväg och tittade på gamla bilar. Och även nya.
En del bilar var riktigt tjusiga och så fanns det bilar som kunde stannat hemma.
Och så har vi fått sett poliser så vi klarar oss ett bra tag. De åkte bil, cyklade, gick och satt till häst.
Tyvärr fick vi också se 3 ambulanser med siren och 1 som åkte tillbaka med siren också. Hoppas de inte var alltför skade eller sjuka.
Det var en riktigt skön och varm kväll och vi satt på filtar vid sidan av vägen och jag började inte känna mig frusen förrän strax innan vi skulle börja röra oss därifrån.
Kvällen/natten avslutades på 1 ställe med stort M.
Gubben, jag och Älva hade sällskap av min brorsa, hans sambo och dotter samt en kompis till dottern.
Grabben kom hem under tiden vi var borta så han(ringde för han fick inte igång modemet) fick ge hundarna mat på kvällen och när vi kom hem så blev det en hel del prat med honom innan vi kom i säng.
Just nu är det molnigt ute, men ändå runt 23-25 grader ute. Får se sen vad det blir för väder resten av dagen.
Vad som händer med denna dag vet jag inte mer än att jag vill fortsätta brodera på grötfatet. ;-)
Just ja, måste ta reda på det jag stoppade i tvättmaskinen också.


HA EN SKÖN SÖNDAG!!!

2 kommentarer:

  1. Tycker det lät som ni hade en mysig kväll.
    Här är det nog samma väder som vid dig, så skönt tycker jag. Jag kommer inte göra många knop idag heller, har startat med en värktablett för att orka in till stan och båten. Oj, dags att åka.
    Ha en bra dag och brodera lugnt.

    SvaraRadera
  2. hoppas ni får en lika bra idag som ni hade igär :)

    SvaraRadera