tisdag 26 juli 2011

Ny tystnad har

det rått några dagar igen.
Jag har jobbat ganska mycket nu så jag har inte velat/kunnat ägna så mycket tid till datorn.
Igår jobbade jag mellan 8 och 15 och sen åkte vi till min farsa och hälsade på en stund.
Idag har jag jobbat först mellan 7 och 12 och sen mellan 15 och 21.
På rasten mellan passen kom gubben och Älva så vi käkade på snabbmatstället med stort M och fick 3 glas i blått.
Det har varit bra väder både måndag och tisdag och det är skönt när det inte regnar och jag hoppas att det inte regnar imorgon heller för då ska vi på utflykt med jobbet.
Jobbar alltså 12 till 20 imorgon.
Detta är resultatet av lördagens broderiarbete
framför TV och ute på altanen i gott sällskap
Detta är måndagens arbete ute på altanen
på kvällskvisten
Nu är det dags för sängen och förhoppningsvis en liten sovmorgon.
Behöver komma upp skapligt så jag kan betala våra räkningar imorgon. Har också missat att betala räkningen på korsord.se, men jag hoppas att det ordnar sig ändå.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

1 kommentar:

  1. Nu är semestern slut för den här gången.... Känns lite trist!

    SvaraRadera