måndag 4 juli 2011

Nu är min första

semesterdag till ända och jag har gjort det jag brukar, slöat.
Lite nytta gjorde jag väl när jag städade litegrann och när jag eldade, men sen.
Okej, jag lagade faktiskt maten och diskade efter oss.
Har varit tråkigt väder idag och humöret blir väl därefter tyvärr.
Nu på kvällskvisten satte vi oss och tittade på Dirty Dancing och jag älskar fortfarande den filmen mycket. Musik, skådespelare och dans.

Fick faktiskt lite broderat också. Men jag måste ut och jaga broderigarn imorgon för jag hade bara 1 docka och den är snart slut. Hoppas nu bara att färgen finns kvar annars får jag väl repa upp alltihopa och börja om från början.

Monstret fortsätter ;-)

Sängen har kallat gubben och snart kallar den på mig också och jag hoppas att jag sover bättre inatt.

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

HÅLL TUMMARNA FÖR SOL IMORGON!!!

1 kommentar: