söndag 31 juli 2011

Lördag har övergått

till söndag och sista dagen i julimånad.
Idag har vi varit till den stora staden där vi brukar handla och köpt lite grejer till en släpkärra+lite andra grejer som vi kanske egentligen inte behöver. :-)
Vi avslutade besöket där med att handla hem mat så vi har något att stoppa i magen.
Imorse så vek jag rena kläder och imorgon ska jag ta itu med de rena lakana och köra ett par maskiner tvätt också.
Efter ett antal timmar framför datorn satte jag mig med broderiet i ca 1 halvtimme och sen gick jag ut till kaninerna och umgicks med dem en stund.
Nu är det dags för sängen och jag hoppas att jag får sova bättre inatt än vad jag gjorde natten som var. Det är irriterande och inte kunna sova ordentligt.
I onsdags började jag få ont i halsen, hade det i torsdags och nu har det övergått så smått till rethosta. Undrar lite var det ska sluta någonstans, med en riktig förkylning kanske?
Trodde att det skulle bli en grå och trist dag idag, men solen sken och det har
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
HA EN RIKTIGT SKÖN SISTA JULI!!!

2 kommentarer:

  1. Hoppas du klarar dej undan förkylningen!

    SvaraRadera
  2. Usch, nej inte ska du väl bli förkyld nu! Hoppas det går över. Jaså ni handlar också saker ni inte behöver, det känns igen...

    SvaraRadera