onsdag 20 juli 2011

Labbarna väckte

mig alldeles för tidigt imorse tyckte jag. Jag gick ner och släppte ut dem och när de kommit in igen så la jag mig på kökssoffan härnere(en gammal kökssoffa som vi gjort om lite grann för att få en extra säng).
Vaknade igen strax efter 9.
Efter lite frukost så satt jag ute en liten stund och broderade lite grann.
Det kunde tyvärr inte bli så lång stund eftersom jobbet kallade. Började klockan 12 och slutade 19.
Det har varit en fin solig dag och vi har njutit allihopa för de hotar med regn imorgon.
Imorgon är jag ledig och då ska jag och gubben på något sätt fira vår 23-åriga bröllopsdag.
Men nu är det sängen som hägrar och jag hoppas att labbarna tar sovmorgon imorgon.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
HA EN SKÖN TORSDAG!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar