fredag 1 juli 2011

Jaha, då var

den sista arbetsdagen över för denna gång och jag påbörjar min semester.
När jag vaknade imorse trodde jag nästan att det regnade för det kändes fuktigt, men än så länge har det inte kommit en droppe regn. Men varmt och klippigt är det, jobbigt att röra sig.
När jag kom hem efter jobbet så gick gubben ut på vedbacken för han vill bli färdig där ute nu.
Jag satte mig och klurade lite och nu har jag börjat på ett nytt broderi.
Jag hoppas att vävbiten jag tagit till räcker, men garn måste jag fixa snarast för det vet jag inte kommer att räcka. Vad tror ni att det ska bli?
Inget pris utdelas, men det kan väl vara kul att gissa lite ändå?

HA EN FORTSATT TREVLIG FREDAG!!!

2 kommentarer:

  1. Jag kan inte gissa motivet men jag tror att det blir en fin duk! Trevlig semester!!

    SvaraRadera
  2. Semester, vilket bra ord det är! Vågar inte ens gissa på broderiet...

    SvaraRadera