tisdag 19 juli 2011

Imorse ringde

klockan min 5.30 och det var bara att lämna den sköna sängen och kliva upp och in i duschen.
Sen jobbade jag mellan 7 och 11.30.
När jag kom hem så satte jag mig ute och broderade ett tag innan vi drog iväg på en inköpningsrunda.
Den rundan började på snabbmatstället med stort M. Vi fick äntligen byta våra limegröna glas. Inte till de grå som var i förra veckan utan till rosa glas till Älvas lycka.
Efter vi var mätta så åkte vi till närmaste garnaffär som naturligtvis hade semesterstängt just denna vecka. Och den andra affären hade inte mycket broderigarn.
Vill ju se om jag kan hitta garnet som jag börjat med till delfinen innan jag repar upp och börjar med garnet jag köpte tidigare.
Sen drog vi till nästa ställe och köpte små söta plastpåsar som jag och Gunilla ska använda och stoppa broderigarn i.
Sen var vi ju hemma igen och jag fortsatte sitta ute och brodera på mitt grötfat.
Solen har lyst, men en och annan riktigt skur åkte vi igenom när vi var ute och åkte.
Imorgon har jag lite sovmorgon eftersom jag inte börjar jobba förrän 12 och får sluta 19.
Börjar faktiskt bli lite trött nu och ska nog snart börja leta mig mot sängen.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
HA EN UNDERBAR LILLÖRDAG IMORGON!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar