måndag 18 juli 2011

Idag är det ett

riktigt sjusovarväder.
Regnigt och grått. :-(
Gubben klev upp vid 6.30 och åkte iväg med grabbens bil på service.
När han kom hem igen(med lånebil) så la han sig nere och sov.
Jag vaknade vid 8, gick ner släppte ut hundarna och sen gick jag också och la mig här nere.
Och sov till efter 10.
Och jag kan säga att det händer inte alls mycket här utan jag sitter vid köksbordet fortfarande med frukosten framdukad och datorn igång.
Har ingen lust att göra någonting.
Om ca 3,5 timme börjar jag jobba och jobbar till 21. Jobbar imorgon mellan 7 och 11.20 och onsdag mellan 12 och 19.
På torsdag är jag ledig och då ska vi väl fira vår 23-åriga bröllopsdag på något sätt.
Nu ska jag trotsa vädret lite och gå ut till kaninerna och sen får jag se vad jag hittar på tills det är dags att göra mig iordning.
Troligtvis hamnar jag framför datorn. ;-)

HA EN SKÖN DAG TROTS REGN OCH RUSK!!!

4 kommentarer:

  1. Här är också regn i dag, men det är varmt. Jag åkte till gymmet på morgon och då får man energi.

    SvaraRadera
  2. Detsamma, här håller jag tummarna för regnfri dag ... iaf några timmar! :)

    SvaraRadera
  3. Tack för dina uppmuntrande ord!
    Gjorde ett ryck och fäste alla trådar och nu är den tvättad och ligger på blockning!
    Heja mig!
    /Ann-Britt

    SvaraRadera
  4. Grattis på bröllopsdagen i efterskott! 23år är inte illa.
    Sköt om dig och gubben din :-)

    SvaraRadera