måndag 4 juli 2011

Första dagen av

min semester är det idag och vädret är: Mulet!
Jag tror regnet hänger i luften, men än så länge har det inte kommit ner något.
En god natts sömn har jag inte haft, tyvärr. Låg och vred mig i flera timmar innan jag somnade, men sen sov jag iallafall till 8 någonting.
Mycket har jag heller gjort mer än att städa en toalett och börjat elda lite.
Hamnade framför datorn och det säger väl det mesta.
Gubben åkte till jobbet vid 6.30 och får stanna kvar där till 16. Han ska jobba 14 dagar nu.
Älva vaknade strax före 11 och jag tror nog att hon behövde den sömnen.
Vid 5 när jag var upp på toa hörde jag 1 bestämt Nej! från hennes rum och sen blev tyst igen. Jag undrar vad hon drömde för något. :-)
Det är flera timmar kvar av denna dag och jag har ingen aning om vad resten av dagen har att bjuda på mer än att jag ska försöka ha maten klar när gubben kommer hem.


HA EN FORTSATT TREVLIG MÅNDAG!!!

2 kommentarer:

  1. Hoppas su sover bättre inatt! En tupplur mitt på dan är också skönt...

    SvaraRadera
  2. hoppas du får en riktig bra semester :)

    SvaraRadera