fredag 29 juli 2011

Det är fredag idag

och jag har jobbat sista arbetspasset för 14 dagar.
Jag har semester igen och nu tillsammans med gubben. :-)
Det ska bli skönt med ledighet igen, men riktigt vad vi ska hitta på är inte bestämt.
Hoppas bara att vädret blir lagom bra.
Skulle ju betala räkningarna i onsdagsmorse innan jag for till jobbet, men det orkade jag inte så de blev betalda igårmorse istället innan jobbet. :-)
Huvudsaken är ju att de blev betalda.
I onsdagskväll blev en sån där utesittarkväll igen och vi tittade på "Alice i Underlandet" en gång till. Den med Johnny Deep. Kommer nog att se den fler gånger för den är ganska bra.
Broderat på delfinen blev det också.
Har kommit på en sak som iallafall ska bli klar under min semester och det är delfinen nu när jag har rätt garn.
Det har varit skapligt väder de sista dagarna, men gubben sa att det hade kommit en riktig skur idag på förmiddan medan jag var på jobbet.
Det är lite disigt ute och blåser, men skönt iallafall.
Snart ska jag lämna datorn och brodera lite(tror jag iallafall, men denna apparat har väl fångat mig för dagen :-))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar