lördag 16 juli 2011

Då har snart ännu

en dag gått till historien och jag är 1 dag närmare mitt arbete.
På förmiddan hade vi besök av en kille som ville bli av med sitt hår och det ställde gubben upp och tog bort.
Sen drog gubben och jag till den stora staden där vi brukar handla för att leta efter broderigarn, men tyvärr hitta vi ingen sån affär.
Hem kom vi iallafall med lite grejer. :-)
Åkte till det där varuhuset som säljer datorer, TV-apparater som begärde sig själva i konkurs för nån vecka sedan.
Där köpte vi en ny klippapparat + TV-serien "Snobbar som jobbar". Har tittat på boxen flera gånger, men varit för snål.
Och jag kan tala om att serien har gått hela kvällen. :-)
Brorsan min kom med sambo och dotter och tittade på våra kaniner.
Taxen fick sig också en omgång pälsplockning av sambon. Hans päls blev konstig efter han blev kastrerad ifjol och vill gärna tuva(?) sig. Men nu är han fin en stund igen.
Resten av denna kväll har vi suttit vid köksbordet med våra datorer och TV igång.
Det har inte varit ett sånt där underbart sommarväder, men det har iallafall varit uppehåll.
Förresten har jag pratat med en morbror idag som undrade hur det var med oss och mest funderade han nog på om vi skulle komma upp en sväng. Men i nuläget vet vi inte hur det blir.
Jag har också hunnit med en tupplur innan telefon och besök kom. Det var skönt, men uppvaknadet blev lite konstigt och jag fattade nästan ingenting.
Klockan tickar iväg och snart är det dags för sköna sängen.

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

HA EN UNDERBAR SÖNDAG!!!
P.S. Varför har jag inte broderat idag? D.S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar