onsdag 13 juli 2011

Då är onsdan

slut om 1 timme och det är dags att uppsöka sängen.
Älva var jätteduktig och städade sitt rum så det är jättefint därinne.
Efter jag duschat satte jag mig och broderade på grötfatet medan jag väntade på att gubben skulle komma hem från jobbet.
När han kommit hem så åkte vi iväg till snabbmatstället med stort M för att äta och få glasen. Denna vecka skulle glasen vara grå, men de var slut så vi fick gula glas istället. Gubben frågade och fick till svar att vi kan byta obruten förpackning till veckans färg så nu är det bara att hålla tummarna för att det går.
Efter maten åkte vi till stället där vi brukar handla för att vi behövde mjölk och fil. Gubben passade också på att kolla efter sladden han behövde, men inne på det stället fanns den inte så han fick ta sig en promenad medan jag och Älva gick runt och strosade i affärn.
Hemma igen gick gubben upp och kolla poolen uppe vid äldsta brorsan sin och sen satte han sig i grävaren och flyttade lite stenar och grus på baksidan.
Jag satte mig och broderade lite till och sen tog jag och vattnade lite blommor och sen blev det lite disk fixad också.



GOD NATT OCH SOV GOTT!!!



HA EN UNDERBAR TORSDAG!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar