onsdag 29 juni 2011

Ytterligare en varm och

skön dag har det varit. :-)
Men jag har nästan inte varit hemma någonting.
Jobbade först mellan 7 och 11. For hem, gick in i duschen, satte mig i bilen tillsammans med gubben och Älva och åkte en biltur på ca 15 mil fram och tillbaka för att hälsa på gamla bekanta.
Kul var det. :-)
Innan vi åkte hem så åkte vi till köpcentrumet som ligger nära det stället där vi brukar månadshandla för att kolla efter ett spel som Älva och gubben hittade. :-)
Jag passade på att hämta pengar och gick in på H&M för att kolla efter ett par byxor av kort modell som funnits på affären i den kommun där jag arbetar. Och vilken tur jag hade, det fanns 1 par av den i storleken som jag behöver. Vilket betydde att jag slog till direkt.
Nu har jag 1 par till att nöta på. :-)
Väl hemkomna så orkade jag inte mer än att slå på denna dumburk och sitta ute med den på altanen och njuta av kvällssolen. Som nu har försvunnit ner bakom skogen och det börjar bli lite kyligt.
Tittade på klart.se och kan konstatera att min semester kommer att regna bort. :-(
Om nu inte vädergudarna ändrar sig och gör mig på bra humör.
Börjar inte förrän 15 imorgon, men jag känner att det börjar bli dags att leta sig mot sängen och få skönhetssömnen.

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

HA EN RIKTIGT SKÖN OCH FIN TORSDAG!!!

4 kommentarer:

  1. Du ska kolla på yr.no dom har bättre väder!!!! Jag brukar alltid kolla båda sidorna för att se vem som har bäst väder (haha,) norksa vädret brukar stämma ganska bra.
    Kram sytanten

    SvaraRadera
  2. Jag kollar också på yr.no tycker att det är roligare där.Man blir lite slö av värme!

    SvaraRadera
  3. Jag kollar också yr.
    Jag köpte min klänning på H&M men byxor hittade jag inga. Då hade du tur som kom i en bättre utrustad affär än jag.

    SvaraRadera
  4. Det var väldigt vad alla kollar på yr.no. Min dotter säger också att den är bäst. Jag får väl också börja kolla in den.

    SvaraRadera