torsdag 23 juni 2011

Usch, klockan är

för länge sedan sängdags för mig.
Min klocka ringer 5.30 för att jag ska inställa mig på jobbet vid 7 och vara kvar där till 15.
Det har varit en riktig segdag idag och det enda vettiga jag fått gjort är nyfärgat hår på mig och Älva, en maskin tvättad och upphängd.
Solen kröp fram framåt kvällen och det blev riktigt skapligt ute.
Gubben åkte iväg och hämtade tomten och kom samtidigt hem med maten. :-)
Älva och jag har hållit på med kaninerna ett par gånger under dagen.
Har suttit ute på altanen och fäst trådar på halsdukarna jag ska skicka till Sticka för livet och lyssnat på en ljudbok.
Sängen nu!

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

HA EN RIKTIGT SKÖN MIDSOMMARAFTON!!!

1 kommentar:

  1. Tack för kommentaren. Jo, jag,vi har det bra. Har träffat alla barnen med sambor och barn och det är så härlilgt.

    SvaraRadera