onsdag 15 juni 2011

Tisdagen har övergått

till onsdag och det börjar ljusna.
Jo, jag jobbar natt och är klar med all tvätt förutom personalens, men den är också snart klar. De andra måste sysslorna är också fixade.
Duktigt jobbat av mig! (om jag får skryta över mig själv?)
Det hände inte alltför mycket igår från min sida.
Det var mulet hela dan och började skina upp när jag var tvungen att vila innan jobbet.
Gubben var iväg och fixade en grej så han kunde hjälpa Gunilla färdigt och sen for han iväg med lite däck som tillhör hans äldsta bror till killen som fixar våra bilar.
När allt sånt var gjort så ställde han sig på vedbacken tills det började regna.
Hade tänkt att jag skulle baka bullar en dag när det var sämre väder, men inte ens det blev det från min sida.
Gubben fick t o m ordna mat åt oss.
Det är så jag skäms att jag är så slö ibland(alltför ofta).

Här kommer bilden jag lovade på den

trasiga solstolen

Nu ska jag fortsätta lyssna på nattens ljud, fåglarnas sång och spela spel på king.com.

HOPPAS NI SOVER RIKTIGT GOTT!!!

HA EN TREVLIG ONSDAG!!!

2 kommentarer:

  1. Här är det bara regn och man vill dra nått gammalt över sig!!!!

    SvaraRadera
  2. Det är inte att man är slö för man måste få bli ompysslad ibland ;) Kramen

    SvaraRadera