söndag 19 juni 2011

Nu kan jag

lägga denna dag till handlingarna också.
Vackert väder har vi inte haft idag. Mulet och grått, men regnet kom inte förrän ikväll.
Gubben och jag var iväg och städade städställe på förmiddan och när vi kom hem motionerade gubben dammsugaren och jag vek vår tvätt och strök det som skulle strykas.
Efter maten hamnade både gubben och jag framför varsin dator i väntan på att Älva skulle komma hem.
Nu ska jag stänga av den här burken och leta mig mot sängen för klockan kommer att ringa 5.30 oavsett om jag vill eller ej.
Jobbar mellan 7 och 11 och sen ska jag klippa mig vid 13.30.
Är lite sur på mig själv för att jag suttit framför datorn istället för att ha tagit fram något handarbete och sysslat med. Det hade ju varit roligt att få saker färdiga.

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

HA EN SKÖN DAG IMORGON!!!

2 kommentarer:

  1. Hoppas du får en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Lycka till vid frissan. Blir skönt att få bli fin till midsommar.

    SvaraRadera