måndag 27 juni 2011

Nu är det bara

4 dagar kvar att jobba innan jag är ledig i 14 dagar. :-)
Vad jag ska njuta mest av är att jag får ligga kvar i sängen när gubben går upp för att jobba. ;-)
Elakt, lite visst, men just nu känns det jobbigt när han ligger kvar varje morgon när min klocka ringer 5.30.
Idag skiner solen och det är riktigt varmt och skönt ute.
Behöver det för det har varit en jobbig period med regn nästan varje dag.
När jag kom hem gick gubben ut på vedbacken ett tag och jag hamnade vid datorn, men jag har faktiskt börjat laga mat.
Det blir den mat jag brukar lyckas bra med: köttfärssås och idag blir det makaroner till.

HA EN FORTSATT SKÖN EFTERMIDDAG/KVÄLL!!!

1 kommentar:

  1. Jag vet hur det känns det där när man stiger upp före alla andra, jag brukar ha klockan på 5.15. Ibland får jag väcka Jägarn innan jag far men oftast ställer jag bara om klockradion på 7.00 eller så...

    SvaraRadera