torsdag 16 juni 2011

Jag har en fråga till

mig själv:
VART TOG ONSDAGEN VÄGEN?
Vaknade imorse och det stod torsdag på tidningen.
Skämt å sido så vet jag vart den försvann, men det är inget att skriva om här.
Solen tittade fram lite då och då och lite regn fick vi på oss.
Idag är en mulen dag och jag börjar jobba 15 och hade tänkt göra en del innan dess. Men det har det inte blivit gjort.
Tvättat och hängt en maskin tvätt, tagit ur maskin 2 och ska strax hänga den också.
Gubben har varit ute på vedbacken och staplat lite ved och tänker gå ut en stund till innan jag måste åka.
Hänga tvätten var det...

HA EN FORTSATT SKÖN TORSDAG!!!

5 kommentarer:

  1. Snabbt går det ibland! :)

    SvaraRadera
  2. Ja, det undrar jag också var den dagen tog vägen...

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att du vill vara med i min utlottning. Kram sytanten

    SvaraRadera
  4. Och vad tar torsdagen vägen? har inte känt av den något...

    SvaraRadera
  5. De är äntligen fredag på den lääängsta veckan i mannaminne...

    SvaraRadera