torsdag 9 juni 2011

Igår eftermiddag

så blev det en tripp till staden vi handlar mat i för att handla kläder till Älva.
Och vi kom hem med kläder så hon klarar sig en stund. :-)
När jag kom hem efter nattpasset så somnade jag ute på altanen och sov där tills det började bli för varmt vid 12.30.
Gubben var ute vid vedbacken en stund på förmiddan och en stund på eftermiddan också(innan resan för klädinköp) .
Det var en fin dag igår också, men vi hade nog hoppats på lite åska för att rensa luften. Även denna dag har börjat varm och jag hoppas att det inte blir åska och regn ikväll för jag ska ut med mina arbetskamrater. Vi ska ha en sommarfest innan alla går på semester.
Har börjat dagen med att ladda tvättmaskinen och sen vek jag rena kläder.
Nu har jag hamnat framför datorn en stund, men tanken är att jag ska göra annat än att sitta här idag.

HA EN SKÖN TORSDAG!!!

1 kommentar:

  1. Jag blir så avundsjuk på dig som sover på altanen, det låter så mysigt!

    SvaraRadera