måndag 20 juni 2011

Hej, hopp

nu är måndagen slut!
Och även jag...
Jobbat mellan 7 och 11, hem och vände och sen tillbaka till min arbetarkommun för att klippa mig.
Hemma igen blev det ett par mackor i magen och sen bilåka igen.
Åkte flera mil och vi lyckades också åka flera mil fel innan vi kom på vårt misstag.
Vad var vi ute och åkte för?
Jo, vi har varit och köpt 2 söta, gulliga, underbara kaniner som vår Älva ska ta hand om.
Bild kommer på sötnosarna när jag kommit ihåg och tagit några.
Solen har värmt oss idag, men nog har vi även fått en beskärd del av regnet. Nu ikväll så fick vi se regnbågen också.
Sängen börjar hägra, men imorgonbitti ringer ingen klocka 5.30, skönt.
Börjar inte jobba förrän 15 och får då jobba till 20.
Nu ska bara tomatplantorna få lite vatten och sen ska jag sussa gott.

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

HA EN SKÖN TISDAG IMORGON!!!

1 kommentar:

  1. Tror det här kommer att bli en lång dag.... Är så trött att det är tändstickorna redan nu....

    SvaraRadera